Aquesta és l'oficina que ha posat en peu de guerra part dels clients de La Caixa del barri del Carmel. Si més no, els de més edat. Els que fa més anys que en són clients i ara es veuran obligats a fer les seves gestions a la sucursal més propera, però per a ells llunyana, al carrer de la Conca de Tremp. FERNANDO GONZÁLEZ, president de l'Associació de Veïns del Carmel "Si cierran esto, tienen que bajar a lo más cerca a la calle Conca de tremp Pegado al mercado. O a la calle Llobregós que está un poco más lejos. Qué problema tiene? que teienen que bajar para abajo, que tienen que hacer un esfuerzo." Els veïns ja han traslladat les queixes als responsables de l'oficina i diuen que fins i tot han parlat amb algun responsable de l'entitat. Reclamen que es tingui en compte els clients de la tercera edat i l'orografia d'un barri amb molts pendents. "Mi marido no va a bajar. Mi marido no va a bajar." Els acompanyem fins a la seu de Conca de Trem. Al seu ritme, es triga un quart d'hora de baixada. Aquí hi ha escales mecàniques, però només són de pujada. Finalment... hi arribem. En canvi, d'aquí a la següent oficina de La Caixa, al carrer del Llobregós, hi ha uns cinc minuts. El tancament d'oficines d'entitats financeres en barris com aquest no només afecta els clients de la Caixa. En aquest mateix carrer, al carrer del Llobregós hi havia una oficina de Caja Madrid i només uns metres més més avall hi ha una oficina del BBVA que també està tancada, malgrat que en aquest cas s'ha traslladat només uns metres més enllà". Els tancaments responen a reestructuracions de la xarxa d'oficines, però també al fet que ja són molts els clients que operen a través dels caixers o per Internet.
Els veïns alerten que l’oficina que està més a prop és la del carrer de la Conca de Tremp, i al seu ritme poden arribar a trigar un quart d’hora caminant. A més, si bé és cert que en part del trajecte hi ha escales mecàniques, aquestes només funcionen de pujada, no pas de baixada.
És per això que aquests clients, amb el suport de l’Associació de Veïns del Carmel, reclamen que no es tanqui l’oficina i troben insuficient la solució de l’entitat, que ha decidit deixar un caixer perquè, qui ho vulgui, pugui fer gestions per aquesta via. De fet, tancaments d’oficines com aquest responen normalment a les necessitats de reestructuració de la xarxa de sucursals, però també a la nova realitat pel que fa a les relacions dels clients amb els seus bancs i caixes. Cada vegada són menys els qui fan les gestions de forma presencial i més els qui les tiren endavant als caixers o per Internet.