En un pis del passeig de Gràcia, tres dones d'una mateixa família han aconseguit fer-se un forat en el mercat de les sabates de luxe artesanals. BELÉN ORTIZ, sabates Serena Whitehaven "Nos basamos en nuestra ciudad, de hecho hay una línea de la próxima colección que está inspirada en calles y edificios de Barcelona." El principal valor afegit de la marca és que ofereixen a les clientes la possibilitat de personalitzar els models. BELÉN ORTIZ, sabates Serena Whitehaven "Entonces una mujer viene aquí, busca su modelo, elige su color y su material y en un par de semanas lo tiene en su casa." Les sabates arriben a qualsevol lloc del món. De fet el turisme els genera moltes vendes i els ha permès internacionalitzar el negoci. BELÉN ORTIZ, sabates Serena Whitehaven "Y de hecho vamos a tener un 'showroom' de representanción en Moscú, con lo cual creemos ahora que es un momento para abrirse, vamos a estar en Hong Kong, en Miami y en muchos otros puntos que estamos acabando de cerrar ahora." I és que consideren que en l'àmbit de la moda no es pot concebre un negoci en clau local.

L’empresa la van fundar el 2011 dues germanes i la seva mare i des d’aleshores no ha parat de créixer. Són conscients de la necessitat d’internacionalitzar les vendes en el món de la moda, per això ja han fet arribar els models dissenyats a Barcelona a punts de venda d’arreu del món.