L’objectiu de la campanya, que s’adreça especialment als turistes, és fer més compatible el descans dels veïns i les terrasses. Als cartells i fullets que s’han repartit hi ha la imatge d’un signe universal com és un dit sobre uns llavis, amb què es vol conscienciar de la importància que té respectar els horaris de descans dels veïns. “Cal que el turisme sigui conscient que a les ciutats hi ha veïns que hi viuen i que a les nits intenten descansar”, afirma Lluís Llanas, president de l’entitat

L’Associació de Comerciants de Creu Coberta vol fer més gran la campanya. Per això, ofereix a la resta de bars i restaurants de la ciutat editar els cartells amb el logotip dels diferents eixos comercials. A més, l’entitat tampoc no descarta arribar a un acord amb el districte de Sants-Montjuïc per tal que agents cívics, amb un toc d’humor, recordin als turistes la necessitat de deixar descansar els veïns.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins de Citizens for a responsible and sustainable world, un projecte molt més extens de l’associació, en el marc del qual, en les properes setmanes, preveu editar un decàleg per transmetre als turistes la importància que té visitar les ciutats de forma responsable i sense ser invasiu.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a