Un 80% dels qui han participat enguany al Circuit Festival han estat turistes, fet que ha comportat que l’impacte econòmic sobre els comerços sigui major. L’augment de les vendes l’han notat sobretot els comerços dedicats a la roba i l’estètica, i els bars i restaurants. Les vendes han pujat entre un 10 i un 25 % en funció dels establiments.

Aquest creixement de les vendes s’ha centrat a la zona del Gaixample. Una concentració que segueix la línia d’edicions anteriors, malgrat que el Circuit volia incentivar el turisme arreu de la ciutat. Per això, aquest any s’han organitzat més activitats a l’aire lliure i diürnes. Davant de l’èxit obtingut, prometen repetir-les en properes ocasions. Per exemple, la ruta per la Barcelona Trans ha estat una de les principals novetats.

Una cita ineludible a les agendes

La consolidació de Barcelona com a destinació amigable per al col·lectiu homosexual és cada cop més evident. La majoria dels assistents repeteixen, i tots diuen que l’any vinent probablement tornaran. Les valoracions positives es centren en les activitats organitzades des del Circuit, però també en l’ambient que es respira per Barcelona. Sobretot els qui venen de països on l’homosexualitat no està ben vista, gaudeixen a la ciutat d’uns dies per descansar amb total llibertat.