Els amants de l’hamburguesa estan d’enhorabona amb aquesta cita gastronòmica, que, en la segona edició, ha doblat el nombre d’establiments que hi participen. La col·laboració enguany d’hamburgueseries de referència de Barcelona i Madrid demostra l’interès que ha despertat la iniciativa, que vol consolidar-se com un esdeveniment destacat a la ciutat.
La Burger Week, organitzada per Groupalia, té l’objectiu de reivindicar l’hamburguesa com un menjar propi d’un estil de vida cosmopolita i actual i torna després de l’èxit aconseguit en la primera edició, en què es van servir 5.560 menús exclusius en una setmana.
Entre altres propostes, el Casino de Barcelona ofereix la Burger Gran Casino; el Club de l’Hamburguesa, un menú amb una hamburguesa de 200 grams, patates, beguda i postres; La Burguesa, un menú amb més de 10 hamburgueses a escollir; el Peter Shakey, un menú 100% nord-americà; el Martina’s Restaurant, la Burger.CAT, amb allioli, escalivada i acompanyada amb patata al caliu i verdures de temporada, i el Pura Brasa, un menú amb hamburguesa a la brasa amb patates. Altres establiments de la ciutat que participen en la Burger Week són l’Anauco, Barba Rossa Beach Bar, BBQ Express, Bernie’s Diner Grill & Bar, Big J’s Burger Barcelona o Kurz & Gut. La majoria de menús inclouen l’hamburguesa amb patates i beguda i, en ocasions, també les postres.
El tret de sortida de la iniciativa es va donar aquest dimecres amb un repte en el qual 100 persones van menjar tres hamburgueses en només 10 minuts al Happy Rock Bar & Grill.