L’Ajuntament preveu construir 225 pisos de lloguer social a l’Illa de les Glòries el 2019 | habitatge públic, plaça de les Glòries Catalanes
Imatge de l'autor/a

Els 225 pisos estaran dissenyats per quatre equips d’arquitectes que van guanyar el concurs internacional d’idees per participar en el projecte i que ja es van anunciar ara fa un any. Els edificis, que se situaran al solar que ara ocupa el Jardí de les Alzines, entre la Gran Via de les Corts Catalanes i els Encants, incorporaran elements per potenciar l’estalvi energètic i la salut dels qui hi viuran.

L’Ajuntament preveu construir 225 pisos de lloguer social a l’Illa de les Glòries el 2019 | habitatge públic, plaça de les Glòries Catalanes

Tot i que el govern municipal preveu que les obres puguin iniciar-se a mitjan 2019, asseguren que caldrà poder coordinar els dos projectes d’obres que hi haurà a la plaça de les Glòries, el dels quatre blocs d’habitatges i el del túnel de Glòries, uns treballs que s’han reprès fa poc.