Sense cues, però el degoteig de clients als mostradors de Spanair és constant. La majoria són turistes, perquè molts passatgers han seguit el tancament de la companyia als mitjans de comuniciació. Dominen la calma i la resignació, però també hi ha qui es mostra indignat. VOILA CORNELIA, passatgera afectada "Un amigo mio ha comprado un billete y, después, cuando he venido al mostrador me han dicho que no hay vuelo. Las cosas no se hacen de esta manera, lo encuentro muy mal." JORGE MIRANDA, passatger afectat "Tengo un montón de vuelos comprados y tendría que encontrar ahora otra compañía que me cubriera horarios que ahora no hay, a unos precios que ahora no los encuentro." Des de divendres i durant tot el cap de setmana més de 12.000 passatgers han aconseguit canviar els bitllets i s'han recol·locat en altres vols, bàsicament de quatre companyies: Vueling, Iberia, Air Europa i Lufthansa. Algunes d'aquestes aerolínies ofereixen tarifes de rescat, però a molts passatgers el tancament de Spanair els sortirà car en diners i temps. LEIRE OLABARRIA, passatgera afectada "De un día para otro tengo que sacar el billete. He perdido el dinero del vuelo de Spanair y ahora he pagado dos veces lo que pagué en un principio." En un comunicat al web, Spanair informa que ultima un acord amb l'Associació Internacional del Transport Aeri que permetria retornar els diners als passatgers que han comprat els bitllets en efectiu o amb transferència bancària en una agència de viatges. La resta, és a dir, els que ho han fet amb una targeta de crèdit, hauran d'infomar-se a l'entitat financera de les possibilitats que tenen per recuperar els diners. El primer pas és fer la reclamació. A l'oficina de Turisme ja en comptabilitzen unes 1.200. I continuaran pujant, perquè tot i que Spanair encara no ha avaluat el nombre total d'afectats, podrien ser-ne més de mig milió.

El sindicat de pilotos SEPLA d’Iberia ha anunciat que realitzarà vols gratuïts per satisfer les necessitats dels treballadors i passatgers afectats per la suspensió de la companyia.