Són poc més de 500 metres però per als conductors del Trambesòs s'han convertit en un autèntic malson. Passar per la rambla de la Mina sol ser sinònim d'incidents. Aquest tram de la línia T6 acumula desenes d'actes de vandalisme. ÁNGEL CASERMEIRO, president del Comitè d'Empresa del Trambesòs "Constantemente nos lanzan piedras. Sólo en el último trimestre nos han roto 12 unidades". I això vol dir un incident cada setama. La companyia cobreix la línia amb dos tramvies. Per tant, si en trenquen un, el servei s'ha d'aturar fins a l'endemà. El temps suficient per reparar el comboi i tornar-lo a posar en circulació. Però aquest no és l'únic problema que denuncien els treballadors del Trambesòs. ÁNGEL CASERMEIRO, president del Comité d'Empresa del Trambesós "Hay tráfico de drogas dentro de los tranvias, toxicómanos, insultos..." De fet, des de fa dos mesos i mig els revisors han deixat de treballar a les línies T5 i T6, les que van a Sant Adrià i Badalona. Són les que acumulen més incidents. Els treballadors estan cansats de rebre amenaces i agressions dels passatgers. La línia la van posar en marxa ara fa tres anys però continua tenint un volum d'usuàris molt baix. Com a màxim, la utilitzen unes 500 persones al dia. Sobretot a l'estiu, quan els veïns aprofiten el tramvia per anar a la platja de Sant Adrià. Els Mossos i l'empresa estan treballant per solucionar els problemes d'inseguretat. Les mateixes entitats de la Mina reconeixen que en els darrers mesos ha augmentat el vandalisme al barri. CARMEN MARTÍNEZ, membre de la plataforma d'entitats I per resoldre-ho els veïns demanen que hi hagi més agents patrullant a peu de carrer.