El carril bici de l'avinguda Meridiana genera problemes entre els vianants i els ciclistes. Bona part de les queixes es concentren en el tram comprès entre el carrer d'Aragó i la plaça de les Glòries. En els carrils bici de l'avinguda Meridiana, els vianants en marquen el ritme o bé són obstacles a esquivar. La distribució dels espais per a la bicicleta els complica les passejades. CARMEN MOLINERO, vianant "Yo cuando me paro para hacer el cruce no me paro en medio del carril bici, me paro bastante más aquí por miedo a que te den un golpe." ROSA FÀBREGA, vianant "Jo tinc por de passar per aquí i, de vegades, passem pel mig, però també hi ha les caques dels gossos." CARMEN ROMÁN, vianant "Uno para ellos y otro para nosotros. Derecha o izquierda, me da igual. Pero uno para ellos y otro para nosotros, porque si lo tienen todo para ellos, ¿qué hacemos?" El passeig central en aquesta zona de la Meridiana és fet de sauló a diferència del tram que va del carrer d'Aragó fins al carrer de València Aquest és un dels motius pel qual molts vianants utilitzen el carril bici. Als ciclistes no els estranyen les queixes dels vianants. JOAN BORRELL, usuari bici "Només hi ha una zona pavimentada que és per a les bicis, és lògic que la gent gran o la gent que va amb un cotxet de criatura vulgui anar pel cantó asfaltat encara que sigui un carril bici." SARA GONZÁLEZ, usuària bici "Molt malament, primer perquè són dos carrils d'anada i de tornada i se suposa que amb la meitat d'amplada n'hi hauria suficient per a una bici." FERRAN VALLS, usuari bici "Hi ha un exemple molt clar, que és més endavant, que està tot pavimentat i els vianants poden caminar perfectament, cosa que ara ens ho hem de compartir. Jo penso que al vianant se li han de donar solucions, no aquesta solució compartida." Des del Bicicleta Club de Catalunya consideren que el disseny del carril bici de la Meridiana s'ha quedat antiquat i tenen clara quina és la solució al problema. JOAN VALLS, president BACC "En una avinguda que deu tenir 40 o 50 metres d'amplada, vianants i ciclistes han de conviure en tres metres. Un metre i mig i un metre i mig a les bandes del passeig central. És clar que aquí la bici ha de sortir de la vorera i s'ha d'implantar a la calçada." El Pla de foment de la bicicleta inclou aquest tram com una de les zones on s’han de fer millores, però encara no s’han definit els terminis dels treballs, segons confirma l’Ajuntament.

La part reservada als vianants és de sorra i això en dificulta el pas de carretons de la compra o de nadons. El Pla de foment de la bicicleta admet que s’han de fer millores a la zona, però, de moment, encara no hi ha data per començar-les.