Tret d'algun despistat que avui s'ha topat amb els canvis... "M'he trobat que quan anava a buscar el 30, el 30 ha acabat de lloc i he de caminar una mica més." ...la gran majoria d'usuaris habituals ja s'han acostumat a les noves línies. En el cas de la V7, que uneix Sarrià amb la plaça d'Espanya, molts opinen que la velocitats del comboi han millorat. "Trobo que està millor perquè és molt més ràpid." "El trajecte és més curt. Hi ha menys autobusos, has d'esperar-te menys." Tot i això, hi ha qui està molest amb els nous recorreguts. "Agafava el 30 per anar a l'estació de Sants. El 30 em deixava al davant i ara em deixa més lluny." A la Gran Via, disparitat d'opinions entre els usuaris de l'H12. "M'imaginava una cosa una mica més interessant, que guanyaríem en velocitat però és que ben bé no he notat el canvi." "Yo noto que van más rápido." I en general, confiança que la xarxa millorarà en un futur, quan entrin en funcionament les línies restants. "Jo vaig estar a Manhattan l'any 93 i ja funcionava així. Ho veig bé pel què és l'Eixample. No sé com s'ho faran a la resta." Per fer-ne un balanç definitiu, però, els usuaris asseguren que cal esperar a la fi de la vaga de busos. Ja que, ara per ara, afecta els temps d'espera a les estacions.
Alguns dels avantatges que troben els usuaris a la xarxa ortogonal és l’increment de la velocitat comercial. Els viatgers habituals consideren que se’ls va informar bé de la implantació de les noves línies i l’estructura dissenyada els convenç. Els canvis de recorregut, però, no han satisfet a tots.