A la sortida de Barcelona per l'avinguda Meridiana, els operaris treballen contra rellotge. A la calçada hi han pintat la senyalització i ara s'ocupen d'instal·lar-hi els semàfors per als autobusos. També hi ha controls d'accés precintats. Unes fletxes i un senyal lluminós indiquen que el futur carril serà reversible. De fet, hi haurà uns horaris, que podran variar en funció de la congestió. Els cotxes circularan des de primera hora del matí i fins a la una del migdia en direcció cap a Barcelona i entre les quatre de la tarda i les deu de la nit, en sentit sortida, cap a Ripollet. La infraestructura té gairebé 7 quilòmetres i dos carrils de circulació. Construït en alguns trams al damunt l'autopista del Vallès, mitjançant un viaducte elevat, ara només hi circulen cotxes i tècnics fent comprovacions. Els Mossos controlaran el pas de vehicles autoritzats, que en un principi eren els turismes amb tres o més ocupants i els autobusos. Finalment, l'ús del carril també s'ha obert a taxis, motos, vehicles elèctrics i ecològics. L'objectiu és regular la mobilitat i evitar embussos com aquest, ja que els autobusos podran circular pel nou carril. Tot i que els conductors estrenaran el carril bus-VAO el proper 26 d'octubre, el Departament de Territori i Sostenibilitat no en farà cap inauguració oficial perquè coincideix amb el calendari electoral, i actes d'aquesta mena no estan permesos.

Els operaris treballen contra rellotge per enllestir la infraestructura. Els treballs se centren ara en la senyalització. S’estan pintant les línies de terra i s’hi estan col·locant els semàfors.

El nou carril bus-VAO de la C-58 s’inaugurarà el proper 26 d’octubre. Té 6,8 quilòmetres i dos carrils de circulació i serà reversible. Així, els cotxes circularan des de primera hora del matí i fins a la una del migdia en direcció cap a Barcelona i entre les quatre de la tarda i les deu de la nit, en sentit sortida, cap a Ripollet. Unes hores que podran variar en funció de l’estat del trànsit.

Per aquest carril hi podran circular els cotxes amb més de tres ocupants, els autobusos, els taxis, els vehicles elèctrics i ecològics i les motos. L’objectiu és regular la mobilitat i evitar embussos