Observatori Blaugrana

Més de la meitat dels socis valoren la feina de la Junta Directiva amb una nota entre notable i excel·lent, i el 80% simplement n’aproven la gestió. Són part dels resultats d’una enquesta d’opinió a 3000 socis en què s’han tractat diverses qüestions relacionades amb el club.

Nova edició de l’Observatori Blaugrana

L’enquesta de l‘Observatori Blaugrana de la temporada 2022-2023 analitza l’estat d’opinió de la massa social blaugrana, i enguany s’ha centrat en temes que van des de la valoració de la tasca de la Junta Directiva fins a l’estat de les seccions o la gestió de l’Espai Barça, entre d’altres.

Anar a Montjuïc, aprovat pels pèls

Les cinc grans decisions preses s’han valorat positivament, especialment la utilització del vot telemàtic, amb un 8,44 sobre 10. L’activació de les palanques se situa en segon lloc, seguida de la nova normativa en l’ús del seient lliure i l’adjudicació de l’obra de l’Espai Barça, totes tres decisions amb una valoració d’entre 6 i 7 sobre 10; i també el fet de jugar a l’Estadi Olímpic Lluís Companys de Montjuïc la temporada vinent, que té un 5,07 sobre 10. La valoració de l’adjudicació de l’obra de l’Espai Barça és positiva, amb una puntuació de 6,07 sobre 10. 

Esportivament, l’equip femení arrasa

El grau de satisfacció en relació amb la marxa esportiva del Barça s’ha situat en un 6,35 sobre 10, amb unes perspectives optimistes de cara a l’evolució de la situació esportiva, amb un 59 % de la massa social que creu que millorarà. A més a més, el funcionament de totes les seccions del Barça és valorat de manera positiva, especialment el futbol femení, amb 9,38 punts sobre 10. D’altra banda, els socis i les sòcies continuen donant una bona valoració de la situació social del club, tot i que consideren que hi ha alguns aspectes que cal millorar, com la situació institucional i l’econòmica.

El cas Negreira

El cas Negreira preocupa els socis i sòcies de manera notable, amb 7,56 punts sobre 10, i puja al 7,61 entre els abonats i abonades, i al 7,88 entre les persones de 51 a 60 anys. També creuen fermament, amb un 8,58 sobre 10, que aquesta percepció afecta molt negativament la imatge del Barça. Paral·lelament, un 68,5 % té la convicció que s’ha organitzat una campanya contra l’entitat.