Samarreta blanca Barça a la Botiga i opinen seguidors

La segona equipació del Barça de la temporada 2023-24, la samarreta blanca, està sent un èxit total de vendes. El club va arriscar i l’aposta li ha sortit molt bé, li ha donat la raó. La innovació amb el color blanc ha donat els seus resultat i la resposta dels aficionats culers ha estat molt bona.

El Barça ha informat que les segones samarretes habitualment han tingut un pes d’entre el 20 i el 25 % del volum de vendes totals de la roba d’esport, però aquest any, les xifres s’han situat entre el 30 i el 40 % del volum total de vendes entre l’afició blaugrana. A més, des de la seva posada a la venda el 26 de juliol, han estat el 50 % de les compres realitzades a les Barça Store.

El Barça Licensing and Merchandising millora les xifres

De fet, el Barça Licensing anb Merchandising, creada el juny del 2018 i que és l’empresa que té el Barça per explotar les llicències i el marxandatge del club, està responent molt bé aquesta temporada. De fet, ha millorat les xifres de negoci respecte a l’any anterior. El FC Barcelona ha informat que ha experimentat un creixement de dobles dígits d’un curs a un altre. El motiu d’aquest creixement es deu a l’expansió i diversificació del negoci dut a terme els darrers 12 mesos.

En aquest sentit, el Barça ha posat a disposició de l’afició que va fins a l’Estadi Olímpic els dies de partit nous punt de venda. Aquests punts de venda col·locats estratègicament al voltant i dins de l’estadi han permès que la facturació en dia de partit millori respecte a la temporada passada durant els partits disputats fins ara a Montjuic. El primer trimestre, BLM segueix creixent contra el primer trimestre de la temporada passada gràcies també al fort creixement del comerç electrònic i de la llicència de productes amb la marca Barça.