Recuperar les plantacions de cànem i potenciar-ne l'ús com a matèria primera per a la moda sostenible. Beatriz Valdivia, de Moda en Positivo, és una de les impulsores de la campanya Planeta Moda, una de les grans novetats d'aquest BioCultura. El sector de la moda ha agafat el camí de la sostenibilitat amb força i les noves generacions ho tenen clar. "Els nous dissenyadors ja surten de les escoles volent treballant amb materials ecològics. Tenim els agricultors, els dissenyadors, ara falta l'última empenta." Un altre sector que empeny amb força és el de la cosmètica. Les dones, principals consumidores, són cada cop més conscients de quins ingredients no volen en les cremes que utilitzen. BioCultura disposarà aquest any amb més de 700 expositors i 80.000 visitants. Alguns són molt fidels a tota la gamma de productes biològics. I si l'excusa per no adoptar hàbits d'alimentació saludable era la manca de temps, aquest any hi ha moltes firmes que presenten plats preparats 100 % ecològics Artesania, teràpies alternatives, exhibicions de cuina en directa i un espai per a les construccions sostenibles acaben de completar l'oferta de BioCultura. Es pot visitar fins diumenge.