JORDI WILLIAM CARNES, director general de Turisme de Barcelona "Aprofitem que ja vénen per donar-los a conèixer una nova realitat. És a dir, un lloc que ja la gent hi entraria, potser hi aniria a buscar un bitllet d'un bus turístic o visitar el mateix Mirador de Colom, i aprofitem que ja vénen per ensenyar-los un altre espai que potser de l'altra forma no hi entrarien, no'".

El nou punt d’informació enològica s’ha situat a tocar d’on s’agafen els ascensors per pujar al mirador, en un lloc transitat pels turistes. A més d’informació de les quatre denominacions de la província, també s’hi podran fer degustacions de les 70 referències que s’hi produeixen.

Es tracta d’una proposta de Turisme de Barcelona i la Diputació per intentar promocionar entre els turistes els vins que es fan a prop de la ciutat, aprofitant les 130.000 visites l’any que té el monument a Colom i els més de 65.000 serveis que comercialitza. El director general de Turisme de Barcelona, Jordi William Carnes, ha indicat que “aprofitem que ja vénen per donar-los a conèixer una nova realitat”.