Prop de 90 establiments, entre botigues, hotels i restaurants

participen a la quarta edició d’aquesta iniciativa que, segons el director, Albert Garriga, no és un model de negoci sinó un acte per dinamitzar la ciutat.

Amb el lema “L’Òpera de Moda”, la Shopping Night d’enguany està dedicada a aquest gènere musical en homenatge al bicentenari dels compositors Giuseppe Verdi i Richard Wagner. Per això el passeig de Gràcia es convertirà en un gran teatre. Es tallaran al trànsit cinc trams de carrers (passeig de Gràcia des del Rosselló fins a Mallorca i des de la Gran Via fins a la ronda de Sant Pere i Provença entre la rambla Catalunya i Pau Claris) per oferir espectacles de tota mena: des de exhibicions eqüestres fins a ballet. Per la resta de carrers, però, es podran veure accions esporàdiques d’animació diversa.

Des de l’organització es preveu que passin per la Shopping Night unes 50.000 persones, tot i que és el primer cop des que es fa que no coincidirà amb l’encesa de l’enllumenat de Nadal, cosa augmentava l’èxit de convocatòria.