Sense aglomeracions, les tardes al Primavera Sound són una bona manera de veure de prop grups novells amb projecció, com Siskiyou i el seu pop-folk melancòlic o més consagrades com The Chameleons, un grup ara de culte, que durant la dècada dels 80 va viure sota l'ombra, precisament, de The Cure. Els nord-americans Girls, tornaven al festival, després de la seva notòria actuació del Primavera Sound passat. Mantenen el nivell i, tot i que no han ampliat repertori, cada cop queda més lluny aquella etiqueta de grup amateur de quan van debutar ara fa tres anys. Sobre l'escenari, un grup de pop amb rodatge, amb clares reminiscències de rock clàssic. La desbandada després d'aquest concert va deixar en evidència que el gran alicient del dia estava a punt d'arribar. Difícil situació per Christina Rosenvinge que a la gairebé a la mateixa hora que The Cure, va sortir a tocar davant d'un Escenari Mini pràcticament buit. Amb el temps just per fer una becaina. O dues. Pràcticament tot el públic del festival es va desplaçar a l'escenari San Miguel. "He vingut només al festival per veure a The Cure perquè tenen uns clàssics increïbles, no sé, tohom en coneix alguna cançó. Així que aquí estem esperant". The Cure, amb més de tres dècades d'actuacions a l'esquena va tornar a demostrar que estan en forma i perquè són, per mèrits propis, la bandera del post punk britànic.