David Mamet, el gran guionista nord-americà dels darrers 30 anys, més present que mai a la cartellera barcelonina: amb 'Oleana' al teatre Romea i amb 'Perversions sexuals a Chicago' aquí a la Villarroel. Si 'Oleana' és un text escrit des de la maduresa, 'Perversions sexuals a Chicago', anterior fins i tot a 'American Buffalo', és l'obra d'un jove debutant que apuntava maneres, sobretot en l'enginy per articular els diàlegs. Estructuralment és una comedia senzilla, sobre l'actitud davant el sexe de quatre joves de classe mitjana. El muntatge és una producció murciana amb cares conegudes de diverses sèries televisives, per bé que Cristina Alcázar i Fernando Gil han trepitjat també molts escenaris. No és el cas dels més joves Javier Pereira, qui, en canvi, ha intervingut en força pel·lícules, ni de la catalana Úrsula Corberó, debutant en això del teatre. ÚRSULA CORBERÓ, actriu "La veritat és que és una obra, en ser una comèdia, és molt agraït. Si et toca fer un 'Hamlet' i has de sortir tots els dies a deteriorar-te emocionalment, suposo que és una altra cosa." Per alguns, l'adaptació al castellà de Roberto Santiago i la direcció de Juan Pedro Campoy han forçat en excés el to de comedia lleugera. Per d'altres, es tracta simplement d'una versió més d'una obra absolutament menor de David Mamet.