La Parla 29 ha resituat l'escenari del Romea per dur a escena una obra de teatre clàssic xinès. Un teatre amb punts de contacte amb els clàssics occidentals però amb formes molt allunyades de la nostra tradició. ORIOL BROGGI, director escènic "Aquest teatre clàssic xinès que ens ha arribat és una miqueta més líric, es repeteixen més les coses, es presenten..." "Després hem esbrinat que les feien en diferents dies i, per tant, hi havia repeticions de les idees perquè les tornaven a dir: 'recorda el que estàvem explicant ahir...'" L'adaptació de Broggi és força lliure. Hi ha presents elements recurrents de la seva estètica, com la música en directe, que aquí serveix Joan Garriga de la troba Kung-Fu. Juga a apropar l'obra a les tragèdies shakespearianes, però respecta en tot moment l'èpica de l'orient llunyà antic que hem vist sovint reflectida al cinema. Dos clans es disputen un regne i un aconsegueix liquidar completament l'altre. Amb una excepció, per raons de parentiu: la princesa. Du un fill al ventre i convenç un metge ambulant que l'amagui abans de suïcidar-se. Els sacrificis se succeeixen un rere l'altre, i el més dur és el del metge. Per salvar l'únic supervivent del llinatge dels Zhao, el futur venjador, el suplanta pel seu fill , de la mateixa edat. Una dura història de sacrificis i venjances amb la qual la gent de La Perla 29 torna al Romea. La mateixa sala que també va alterar escènicament el públic fa dues temporades amb aquell èxit que va ser 'Incendis'.