"'Fan News Club' és la primera xarxa social de notícies en la qual la ciutadania pot estar informada i al mateix temps forma part d'una comunitat de lectors que es fan 'fans' de les informacions i dins la plataforma poden comentar i enriquir-se mútuament. Tot el que és la nostra comunicació està encaminada no només a informar de forma sana la gent sinó també amb una responsabilitat social que es nota en el que fem i com ho fem."
Es diu ‘Fan News Club’ i és un nou concepte de comunicació que irromp a Barcelona. Ho fa amb vocació social i amb ànims de competir amb altres suports a la xarxa com ara Facebook. El director, Toni Ayala, explica que és la primera xarxa social de notícies en la qual la ciutadania pot estar informada i al mateix temps formar part d’una comunitat de lectors que es fan “fans” de les informacions i dins la plataforma poden comentar i enriquir-se mútuament.
Una nova proposta que mostra una nova manera de “vendre” les notícies que s’allunya del tall clàssic dels diaris més tradicionals, tot i que ‘Fan News Club’ també es publica en paper. Els responsables destaquen també el caràcter de responsabilitat social que té com a rerefons aquest nou mitjà.Prova d’això és que ‘Fan News Club’ col·labora amb entitats per la inserció social de persones en risc d’exclusió. Són aquestes persones (una trentena) les que s’ocupen de distribuir i donar a conèixer aquesta nova proposta periodística nascuda a la nostra ciutat.