Al voltant de Joan Negrié en el paper de Dr. Salgado gira l'espiral d'embolics d''Els bojos del bisturí'. Per tal d'amagar una paternitat insospitada, fruit d'una antiga relació amb la infermera Melón, el metge s'inventa tantes mentides que els despropòsits s'apoderen de l'hospital. No cal dir que cada nou personatge que fa entrada per una de les dues portes hi afegeix la seva dosi de bogeria. Personatges còmics i situacions aberrants, ingredients obligats d'un gènere, el vodevil, que Àngel Llàcer reivindica amb vehemència ÀNGEL LLÀCER, director escènic "Sembla molt fàcil però és que de cop dius: 'qui sap què?' S'han de dominar molt els personatges. Abans-d'ahir li dic a una actriu: 'i ara per què ho fas això?' I diu: "home, perquè em penso que aquests dos..." I jo dic: "no, no, és que tu encara no saps que aquests dos..." Feia temps que els responsables del Condal tenien al calaix 'Els bojos del bisturí', una obra que a Madrid va protagonitzar fa una vintena d'anys José Sazatornil, "Saza". Entre els companys de viatge de l'actual protagonista hi ha David Verdaguer en el paper de doctor Bonet, Òscar Muñoz com a mosso d'esquadra i Cristina Sola encarnant la infermera Melón.

La crítica de Victor Giralt Jonama

No cal buscar tres peus al gat.  ‘Els bojos pel bisturí’ és un vodevil amb poques portes, només dues o tres , però vodevil al capdavall. Focus no ha amagat mai que el Condal és la casa de la comèdia lleugera i Àngel Llàcer, reconegut amant del gènere, ha acceptat l’encàrrec de dirigir una obra de Ray Cooney. Personatges còmics i situacions impossibles sense cap altra pretensió que la de fer riure a qui vol foragitar cabòries durant un parell d’hores. Per cert, sabíem que David Verdaguer té molt de pallasso, però aquest cop es poda les botes.