Circo de los Horrores solia anar a teatres abans de tenir carpa pròpia. Aquest cop ha escollit la Barceloneta per instal·lar la carpa, que, evidentment, havia de ser negra. El problema d'una carpa negra exposada al sol durant hores però, és que el Circo de los Horrores es pot convertir fàcilment en una terrorífica sauna, com va passar ahir al vespre. Tot i així, ningú va abandonar la cadira i el públic es va implicar ràpidament en la funció, els seus grotescs personatges. El català Enric Golmayo és Nosferatu, fil conductor de l'embolcall teatral ENRIC GOLMAYO, artista de circ "Diguessim que el que fa aquest circ, que barreja el teatre, el circ, el cabaret, és intentar explicar, amb un codi de circ, intenta explicar una història amb pinzellades molt cinematogràfiques, molt de cabaret." L'escena recrea un cementiri gòtic i cap dels artistes de circ se salva de l'ambientació fantàstica: des de les contorsionistes orientals que fan aparició a l'estil 'L'exorcista', fins al pallasso, convertit en un clown amb inclinacions sàdiques i perverses. O la llançadors de punyals vampírica... Tot i l'atrezzo, el públic no ha de superar gaires ensurts i sobretot, riu; perquè l'humor, a estones de traç gruixut i buscat amb la permanent interacció dels personatges amb l'espectador, és l'altre tònica dominant de Circo de los Horrores.