Unes 800 persones poden assistir a cada funció de 'Degustació de Titus Andrónicus'. No hi ha seients, quatre pantalles gegants i quatre plataformes envolten el públic, que ben aviat s'adona que hi ha una cuina i que no és només un element escenogràfic. El cuiner, membre de l'equip del Mugaritz va fabricant menges que els actors serveixen al públic mentre avança l'obra. PEP GATELL, direcció i dramatúrgia "Aquests tastos no són allò que són, sinó allò que representen. Per exemple, si donem raïm no et pots quedar amb el raïm. Són les llàgrimes de les dones." El text ha estat retallat per l'especialista en Shakespeare Salvador Oliva però el fil argumental és en essència el mateix: una espiral d'assassinats, violacions i venjances a la cort imperial romana. L'obra es considera precursora del gènere 'gore' cinematogràfic, la qual cosa s'adiu a la perfecció amb l'estil furero. La companyia, però, ha donat una volta de clau més a la interactivitat introduint per primer cop estímuls per als sentits del gust i l'olfacte. La integritat física de l'espectador perilla molt menys que en altres espectacles de la Fura. Però sigui per la contundència del text o per l'impacte d'imatges, sons i aromes, és freqüent, i ahir es va demostrar, que alguns espectadors abandonin la sala marejats abans que s'acabi l'obra. PEP GATELL, direcció i dramatúrgia 'Encara que no et moguis t'estan movent coses per dins que encara no sabem què són exactament. És el primer cop que ens comença a passar això. Aquí hi ha un fil a estirar... A l'acte cinquè, el del banquet en el qual el general Titus Andrónicus es venja de l'emperadriu servint-li els seus fills cuinats, 28 espectadors seleccionats per concurs al web de la Fura passen a ser comensals a escena, no d'un menú caníbal, sinó del que ha preparat durant l'obra el cuiner del Mugaritz.

L’estrena mundial de ‘Degustació de Titus Andrónicus’ es va escenificar fa un any a Sant Sebastià per la col·laboració amb el restaurant Mugaritz d’Andoni Aduriz, el tercer millor del món. I és que el menjar és un element clau a l’obra.