Dagoll Dagom ha estrenat ‘Maremar’ al Poliorama. Un musical que adapta l’obra de Shakaspeare ‘Pèricles príncep de Tir’ amb música parcialment inspirada en cançons de Lluís Llach.

El muntatge comença amb un lament, el d’una nena que ha perdut els pares i viu en un camp de refugiats. La nena troba la deessa Diana, que la reconfortarà explicant-li la història de ‘Pèricles, príncep de Tir’. És un títol de Shakespeare poc representat, que trena una història d’exili, naufragis i aventures dissortades. Dagoll Dagom estableix un paral·lelisme amb l’actualitat més crua, representada pel camp de refugiats. 

Lluny de repetir fórmules Joan Lluís Bozzo (director del musical) i companyia sorprenen amb un espectacle sobri en què no hi ha ni música enregistrada ni músics, a excepció d’un percussionista. Els nou intèrprets canten, “a cappella”,una dotzena de fragments de temes de Lluís Llach i algunes creacions del director musical, Andreu Gallén. També és un musical amb molta dansa. Ariadna Peya signa les coreografies, de llenguatge molt contemporani.