BTV ha participat en la segona edició del Pitching Audiovisual Universitat – Indústria, que organitza el Clúster Audiovisual de Catalunya. L’objectiu de les sessions és conèixer els 17 projectes de ficció, no-ficció, noves finestres i formats televisius que presenten alumnes universitaris amb l’objectiu de fomentar-ne la incorporació a la indústria. [Imatges cedides per Comunicació Audiovisual UB]

Les sessions pretenen que els creadors dels 17 projectes audiovisuals presentin en una sessió d’uns set minuts les seves idees a una setantena d’empreses i professionals del sector de l’audiovisual català. Enguany hi participen 34 alumnes de 15 centres universitaris que han presentat la seva aposta. En aquesta edició hi ha quatre categories de projectes: noves finestres, ficció, no-ficció i formats televisius.

BTV és una de les 70 empreses i entitats que es podran reunir amb els estudiants per aprofundir en els projectes. Els alumnes hauran d’atendre les preguntes i comentaris de les empreses participants i, a continuació, podran reunir-se de forma individual amb les empreses. En la darrera edició es van realitzar més d’un centenar de reunions.