Un jersei per al rei Melcior. És el regal altruista que la Laura va demanar a Ses Majestats els Reis Mags d'Orient a través de l'app BTVReis. Com ella, més de 300 nens han enviat els seus desitjos que s'han retransmès a la carrossa de BTV durant la cavalcada en aquesta pantalla gegant. I de tots els desitjos, la pau al món ha estat el més repetit. En Biel té clar per què aquesta ha estat la seva petició per als Reis. La Noa també hi ha volgut participar amb un desig, com la majoria, immaterial. L'objectiu de l'aplicació BTVReis és implicar les famílies de manera que tinguin un paper actiu dins la cavalcada. Té un al·licient afegit. Els vídeos, gràcies a la tecnologia de la geolocalització, s'emeten quan la carrossa passa pel tram on hi ha les famílies que l'han enviat. JORDI COLOM, director tècnic de BTV: "Al mateix temps s'engega la geolocalització. És important perquè malgrat haguem triat un tram, geolocalitzem i quan passem per davant del nen del telefon aquell disparem el vídeo." La pantalla també ha servit perquè aquells que no han enviat cap vídeo poguessin veure's quan la càmera en directe situada dalt la carrossa els enfocava amb l'objectiu.

Mitjançant l’aplicació BTVReis, que es podia descarregar tant per als dispositius Android com per als Iphone, els nens han enviat durant els dies previs a la cavalcada desitjos immaterials per a Ses Majestats els Reis Mags d’Orient. Els vídeos s’han pogut veure aquest dimarts a la carrossa de BTV, que encapçalava la comitiva reial.

En el moment d’enregistrar el vídeo, que només podia durar sis segons, els infants havien de triar el tram de la cavalcada on pensaven situar-se. D’aquesta manera l’aplicació podria llançar el vídeo quan s’apropés a la família que l’havia enviat. L’app, a més, és capaç de geolocalitzar els mòbils i detectar amb exactitud on és l’infant per poder emetre el desig quan la carrossa hi passa just per davant. Això, però, depèn de la cobertura i del fet que l’usuari tingui encesa l’aplicació.

Durant la cavalcada, la pantalla gegant de BTV també ha servit perquè aquells que no han enviat cap vídeo poguessin veure’s quan la càmera en directe situada dalt la carrossa els enfocava amb l’objectiu.