Els més ressagats han guanyat mig any. Molts usuaris de telèfons mòbils de prepagament s'han trobat avui que ja no poden fer trucades ni rebre-les. Tot, per no haver registrat el seu número a la companyia. CRISTINA DELAFUENTE "Hemos venido en varias ocasiones a esta tienda y a otras varias y estaba colapsado y entonces, claro, hasta el último momento. He comprobado desde el fijo si podía recibir llamadas y no." MAICA SIERRA, encarregada de The Phone House "La última semana, buf, hasta los topes, muchísima gente que venía a registrarse que lo han dejado para el final, las páginas se colapsaban, tanto que ha habido días que no podíamos ni registrar." Les companyies han desactivat aquesta mitjanit totes les targetes que encara no s'han registrat i es calcula que són prop de quatre milions a tot l'Estat. Un cop l'usuari es doni d'alta, recuperarà la línia, amb el mateix número de telèfon. Aquesta mesura només afecta els clients que van comprar els seus terminals fa més de dos anys. Des d'octubre de 2007 és automàtic. JEFFERSON MEDINA "Desde el primer día que me lo saqué me pidieron los datos y todo y desde ese dia cada vez que se me pierde o algo puedo sacar una copia con mis datos." Els usuaris que encara no hagin donat les dades podran conservar el saldo de la targeta de prepagament fins que es registrin a la seva companyia.

Com que hi ha un elevat nombre d’usuaris que encara no ha facilitat les seves dades, el Govern ha donat una pròrroga de sis mesos. És el temps que tenen per apropar-se a una oficina, donar les seves dades personals i recuperar el seu número. Això sí, mentre no ho facin seguiran sense línia. La identificació de tots els números de telèfon mòbil de prepagament és una mesura que va impulsar el Govern per motius de seguretat.