Saber com arribar al nostre destí amb un sol click. Això ja és possible si tenim un mòbil amb connexió a Internet. Actualment podem accedir a molts més serveis des del nostre mòbil. Per exemple, enviant un missatge al 7010 podem saber on és el nostre cotxe si se'ns l'ha endut la grua. Si tenim entre les nostres mans un iPhone o un mòbil compatible amb la tecnologia Java, les possibilitats s'amplien encara més. Amb aquesta aplicació podem saber on són les estacions del Bicing, la disponibilitat de vehicles i les places lliures que hi ha. La previsió és adaptar i poder accedir cada vegada a més serveis a través del mòbil. PILAR CONESA, gerent d'Administració "No tot el que està al web té sentit adaptar-ho al mòbil. La consulta i certs tràmits que requereixen poca interacció, volem tenir-los desplegats en el mòbil un 80% d'ells". I això es farà en un termini de tres anys. A partir de l'estiu però es preveu que s'incorporin tres serveis nous. Dos d'aquests ja són a Internet. Les queixes o incidències es notificaran enviant una fotografia des del mateix lloc. I ja no caldrà ser davant la pantalla d'un ordinador per conèixer l'estat del trànsit. Es podrà fer des del nostre mòbil. El tercer servei serà conèixer quins equipaments hi ha més a prop nostre.

El servei que més es consulta és el Bicing, amb 7.493 sol·licituds. L’Ajuntament de Barcelona presentarà durant el Mobile World Congress les tres noves aplicacions del seu portal mòbil.