Ja fa més de 13 anys que l'Avinguda de Maria Cristina queda ocupada cada vegada que hi ha una Fira. Malgrat els problemes de mobilitat que això comporta també significa una gran plataforma per la ciutat. Ara, Barcelona es converteix en la capital munidal de la comunicació amb el Mobile World Congress. Ja és el tercer any que se celebra i l'impacte que té en la ciutat es pot explicar amb una xifra: 220 milions d'euros. Arriba a la ciutat com una alenada d'aire fresc. Amb el fantasma de la crisi aprop, els negocis del districte de Sants fan el que poden per aprofitar els beneficis econòmics d'aquesta Fira. REGINA HERRERO, directora general de Fira Palace "Habría que haber firas como esta cada mes. Genera mucho negocio." ALICIA SERRA, directora comercial Hotel Plaza "Apostem molt fort per aquesta Fira. Els preus són els mateixos." Els hotels vesteixen els salons de gala i els fogons dels restaurants propers a Montjuïc treballen de valent. Molts establiments ja tenen totes les reserves fetes i d'altres comencen a preparar els productes i a pensar com adaptar-se als nous clients que arriben. MARIA JOSÉ SERRA, directora El Peixerot S.A "Venen clients molt exigents, són estrangers i tenen poc temps." Més de 45.000 persones han de trepitjar durant quatre dies la Plaça d'Espanya, i per tant, el districte de Sants estàrà més atapeït del que és habitual. ALBERTO RÁEZ, informador turístic "Es troben en aquesta situació i es col·lapsen." LLUÍS MATÉ, president de l'Associació de Veïns Font de la Guatlla "Les entrades i sortides queden col·lapsades i el barri queda tancat." Els desplaçaments seran complicats, però per als comerciants de la Creu Coberta no serà un problema. MARIA DOLORES MARTÍNEZ, dependenta "Los bares piden más pan, pastas y hay más faena." Malgrat tot, per alguns els beneficis econòmics no són excusa suficient per canviar la imatge de Montjuïc durant aquests dies. MARIÀ LÓPEZ, veí "Ja sé que dóna diners, però sempre estem amb el materialisme. Em moriré i no ho veuré mai bé!."