“La gent pensa que la Diagonal és només la terrassa del Sandor a Francesc Macià, però de passeig de Gràcia a Glòries està morta” ha argumentat “i qualsevol botiga d’aquest tram voldria és que ho arreglessin i passés el tramvia”. 

Julià ha apostat per la unió del tramvia per la Diagonal. Respecte a les altres opcions d’unir el tramvia, considera que el soterrament té dos problemes: és molt car i les obres suposarien tallar la Diagonal. “Després de dos anys d’obres amb l’avinguda tallada, veuríem que la ciutat aguanta sense trànsit per la Diagonal” ha dit “i llavors, per què tornar a posar els cotxes?”. Sobre el bus elèctric, considera que no suposaria cap canvi: “Ara ja hi passen autobusos. Si els canviem per elèctrics, què passaria?, que tindríem el mateix que ara”.

L’enginyer ha minimitzat l’efecte del projecte sobre el trànsit –“una afectació limitada”– i ha afirmat que només s’alentirà mínimament la circulació dels que utilitzen el vehicle privat. “La qüestió no és que qui vagi en cotxe trigui una mica menys, sinó que globalment, els ciutadans de Barcelona tinguem una millor mobilitat. I, en aquest sentit, s’hi guanyarà” ha afegit.