Tant els responsables de TMB com de la policia coincideixen que la resposta a la problemàtica dels grafiters al metro ha de ser global. Això abasta àmbits molt diferents, també el de les joguines. En una entrevista al ‘bàsics‘ el cap de seguretat del metro, Ricardo Ortgega, denunciava que hi havia jocs que incitiven a pintar grafits en un tren. Molt probablement es referia a un joc que es comercialitza amb el segell de Disney i que en una versió que ja només es troba a través d’Internet inclou unes cartolines amb la imatge d’un tramvia o d’una tanca publicitària per dibuixar-hi a sobre.

Hi ha altres propostes més realistes i vivencials. És el cas d’un esprai rentable que en el seu vídeo promocional mostra un infant pintant un cotxe i un mur i com després esborra la pintura amb aigua. També hi ha vídeojocs. Subway surf és un dels de més èxit (és el quart més descarregat per a Android) i té com a protagonista un jove vestit de grafiter que fuig de la policia entre vies i vagons de tren.

Altres propostes, com els clàssics llibres per pintar, deixen de banda la part transgressora de pintar al carrer per centrar-se en l’estil artístic. També hi ha qui proposa festes temàtiques centrades en aquest art urbà o qui comercialitza vinils personalitzats per decorar una habitació.