Sanz ha desitjat velocitat constant perquè es consolidin les obres. L’única fórmula que considera possible per poder donar una data realista i real per a la finalització.
Tot i la reticència inicial de l’Ajuntament, Janet Sanz no ha descartat que alguns dels espais de la futura estació tinguin usos comercials, a més dels destinats, previsiblement, per a oficines. Tot i això, ha insistit que no es pot sufragar el cost total de les obres amb capital privat i que una bona part ha de ser públic.
Rescissió de contracte i nova licitació a Sant Andreu
Janet Sanz ha explicat també que Adif està estudiant la possibilitat de rescindir el contracte actual pel soterrament de l’estació de Sant Andreu Comtal i fer-ne un de nou, com en el cas de la plaça de les Glòries. De fet, la tinenta d’alcalde creu que el més probable és que aquest sigui el desenllaç final del conflicte. Tot i això, Sanz ha admès que Sant Andreu Comtal està més endarrerit que la Sagrera, precisament perquè el procés judicial és més complex.