
Torna el cicle de concerts Els Vespres d’Hivern, un certàmen que dona visibilitat a les propostes emergents més atractives del panorama actual, amb amplitud de sonoritats i una posada en escena intimista. Música per animar els vespres d’hivern en un escenari extraordinari, el Paranimf de la UB.
Quan?
Els quatre divendres de febrer: 4, 11, 18 i 25 del 2022 | 20 h.
On?
Al paraninf de la UB
Com
Cal fer reserva per assitir als concerts. Entrada gratuïta amb invitació.

Programa:
- Divendres, 4 de febrer:
Flamenco Queer
Proposen un flamenc tradicional que reivindica la inclusivitat i recorda la confluència de la comunitat queer, transvestida i flamenca que va tenir lloc als barris del Raval i Poble-sec a començament del segle XXI.
- Divendres, 11 de febrer
Anna Mieke
Nova veu de l’escena folk independent irlandesa. Ens visita en format de trio per entonar les brillants cançons del disc Idle mind, inspirat en un viatge per Europa amb bicicleta.
- Divendres, 17 de febrer
Maria Hein
La jove de Felanitx debuta amb Continent i contingut (Hidden Track Records): cançons en les quals acumula pensaments, dubtes i certeses.
- Divendres, 25 de febrer
Nil Ciuró
Pianista, compositor i productor que fusiona el minimalisme, la música contemporània, l’electrònica orgànica i l’experimentació. Celebra la publicació d’Oversoul, editat pel segell suec 1631 Recordings.