La seva especialitat és el salmó i el serveixen en forma de tapa triple i acompanyat d'una copa de cava. Plat i beguda s'ofereixen a un preu de quatre euros. EDUARD AGUILÓ "Venim sovint i avui hem vingut i encara ens n'hem aprofitat més pel tema de la promoció i bé, molt bo. El salmó és la tapa estrella d'aquí." VALERIA BALLESTER "Trobo que està molt bé aquesta idea de tastar els diferents restaurants i conèixer-los." TERESA JIMÉNEZ "Un barri com aquest, que havia sigut tan bo per sortir i per prendre alguna cosa i ara està una mica apagat. Aleshores, que es faci això em sembla fantàstic." Com aquest, la campanya "Tasta Sarrià-Sant Gervasi" aplega 51 establiments del districte que estan identificats amb aquest distintiu.Els detalls de cada promoció, els podeu trobar a la Guia Tast, ja sigui a Internet o en l'edició de paper. "Amb les patates, si vols, et regalem una beguda, que ja pot ser una llauna, una cervesa..." SERGI FORRELLAD "En els temps que corren, fer aquestes promocions sempre va bé. I a part, les braves estan boníssimes!" CARLOS MARINN "La gent de l'hosteleria s'ha d'espavilar, entre cometes, a fer coses com aquesta per intentar que la clientela estigui satisfeta." En la primera setmana de funcionament, els principals beneficiats n'han estat els clients habituals i els veïns del barri. DANIEL INFANTE, propietari del Bar Catalunya Granja "A part de la guia, que està molt bé, el boca a boca és pràcticament el millor de tots perquè és el que dóna un consell d'una persona a una altra." El pas següent, segons els responsables de la iniciativa, serà repartir la guia als hotels per atreure turistes. MONTSE TARRIDA, propietària del restaurant Semon Nou "El que hem d'intentar és defensar el barri del Turó Parc com un barri on el turisme pot arribar i que hi ha coses interessants per veure. VENTURA ANTILLACH, propietari del bar Taita II "Durant la setmana hi ha més afluència de públic que no pas els caps de setmana a causa d'això, perquè la gent va a treballar i llavors ve diàriament. Els caps de setmana, no." La campanya estarà en marxa fins al 24 de març però alguns ja pensen en fer-ne una segona edició. Segons l'Associació de Comerciants Parc Turó, ja hi ha alguns establiments que s'han interessat a sumar-s'hi.

En una segona fase, els responsables de la iniciativa volen atreure també turistes. Per això, començaran a distribuir la guia en diversos hotels de la ciutat. Ho faran, especialment als del districte, per evitar que els visitants vagin a menjar a altres zones de la ciutat. Tot i això, també pretenen arribar als altres barris.