La guarderia de l'aeroport, en cas de fer-se, s'ubicaria en uns locals que Aena té entre les dues terminals. Era, aquesta, una demanda feta amb insistència, atès el gran volum de persones, més de 14.000, que treballen a les instal·lacions del Prat. La fórmula sobre com fer realitat el nou equipament s'està acabant de perfilar, i preveu sotmetre-la a consulta. FRANCESC ABADÍAS, responsable d'UGT d'Aena a Catalunya "Un cop l'enquesta estigui feta, si és positiva, doncs començar amb tota aquesta negociació de locals que ja tenim mig parlats, i de com i a qui se li donaria la concessió per establir plaços de l'obertura de la llar d'infants, i quines condicions serien pels treballadors de l'aeroport." El preu i els horaris del servei serien dos dels aspectes importants a tractar, en un recinte que està en funcionament les 24 hores del dia. Però també hi ha preguntes referents a altres serveis que els treballadors i Aena volen millorar. OMAR MINGUILLÓN, secretari de la Federació de Transports d'UGT "Mancances de transports, transport col·lectiu i transport públic per arribar, problemes d'espais, com sales de permanència o espais comuns, a més de problemes ergonòmics o del propi treball, que són del dia a dia." Una altra reclamació que els sindicats fan a Aena és la de tenir una oficina a la nova terminal. La majoria dels treballadors s'han desplaçat a la T1 i l'oficina de la Terminal 2 no els permet atendre les preocupacions dels treballadors.