Aquest és un dels magatzems que feia servir la banda per guardar-hi el que robaven. A dins s'hi podia trobar de tot: joguines, alcohol, electrodomèstics o bovines de coure. I la llista encara és molt més llarga. Els interessava qualsevol producte que fos fàcil de vendre al mercat negre. Tenien tres grans clients: RAMON GRASA, cap d'Investigació dels Mossos a Barcelona "Venien els productes al Marroc, a la gent que treballa als mercadillos o als comerços i supermercats regentats per pakistanesos." La banda estava molt organitzada. Un primer equip s'encarregava de pentinar les àrees de servei de les autopistes per detectar-hi els camions amb mercaderies interessants. Quan en detectaven un, trucaven als caps i un cop tenien el seu vistiplau, arribaven els reforços i s'emportaven tot el que podien. Sempre de nit, mentre els conductors dels tràilers estaven dormint. Quan tenien tot el material robat, el transportaven cap a un magatzem de lloguer i el guardaven fins que tenien un comprador. De moment hi ha 24 persones detingudes. La gran majoria tenien antecedents per fets similiars. La policia creu que estan al darrera d'una quarentena de robatoris, tot i que la xifra podria augmentar a mesura que avanci la investigació i s'esberini d'on ha sortit el material que tenien guardat als magatzem. Els Mossos han pogut recuperar unes 40 tones de material sostret. Tot això té un valor de més de dos milions i mig d'euros. 4 dels arrestats ja han ingressat a presó provisional i la resta estan en llibertat amb càrrecs.

Segons ha informat la policia, la investigació va començar arran del robatori d’una furgoneta de grans dimensions al barri del Besòs i el Maresme de Barcelona. La sostració va alertar la policia de la existència d’un grup de delinqüents que utilitzaven furgonetes com la del Besòs per transportar-hi les càrregues de camions que robaven a les autopistes.

El grup utilitzava sempre el mateix “modus operandi”: alguns membres de la banda es desplaçaven per les diferents àrees de servei de les autopistes o autovies (principalment l’A-2, l’AP-2 i l’AP-7) i aprofitaven que els camioners estaven descansant per mirar el tipus de càrrega que transportaven. Si consideraven que el material podria vendre’s, esperaven que el conductor     s’adormís per robar-li la càrrega. La transportaven en furgonetes o altres vehicles robats i l’emmagatzemaven fins a vendre-la.

Segons la investigació, els productes robats es venien a persones de contacte que es trobaven al Marroc o al mercat negre. En el cas dels productes d’alimentació o higiene es negociaven amb establiments regentats per paquistanesos.

Durant la investigació s’han fet set entrades en domicilis de Barcelona, Santa Coloma de Gramenet i Badalona i vuit entrades en trasters de Sant Adrià de Besòs, Barcelona, Santa Coloma de Gramenet, Badalona, l’Hospitalet de Llobregat, Cornellà i Sant Just Desvern. En les diverses entrades, s’han recuperat més de 40 tones d’objectes sostrets, principalment productes d’alimentació i begudes, electrodomèstics i articles electrònics, roba i complements, bicicletes, mobiliari, joguines i productes de cosmètica i perfumeria.

Als detinguts, se’ls relaciona amb 42 fets delictius diferents tot i que no es descarta que la xifra pugui augmentar a partir de l’estudi del material sostret recuperat. La investigació continua oberta i no es descarten més detencions.