La línia T6 del tramvia dóna servei a 17.000 passatgers cada dia i realitza el recorregut entre les estacions de Gorg i Sant Adrià, passant per la rambla de la Mina. A partir de la setmana que ve la T6 canviarà aquest recorregut: circularà entre la plaça de les Glòries i l’estació de Sant Adrià, i ja no passarà per les estacions de la Catalana, Sant Joan Baptista, Encants de Sant Adrià, Sant Roc ni Gorg. Totes aquestes parades que se suprimeixen de la línia T6, però, queden cobertes pel recorregut de la línia T5 i s’evita així duplicar trajectes. Pel que fa a la línia T5, que presta servei entre les estacions de Glòries i Gorg, el recorregut no canvia, i tampoc no ho fa en la T4.

Els passatgers més afectats pel canvi de la línia T6 seran els que hagin d’anar des de Gorg fins a l’estació de Sant Adrià, que hauran de fer transbordament de la T5 a la T6 a l’estació del Parc del Besòs. Pel que fa a les freqüències de pas, en alguns casos el temps d’espera es duplicarà. Els tramvies de la línia T6 passaran cada 16 minuts en les hores punta, cada 24 minuts fora de les hores punta i cada 32 minuts els dissabtes i diumenges i festius. A més, la línia T6 del Trambesòs oferirà menys hores de servei: si bé fins ara l’horari era des de les sis del matí fins a la mitjanit, a partir de dilluns l’horari serà de les set del matí a les 10 de la nit, també els caps de setmana, quan abans circulava fins a les dues de la matinada. Es retallen, doncs, tant els horaris com les freqüències de pas de la T6.

L’empresa Tram ha hagut de posar en marxa altres mesures d’estalvi . La més important és un ERO de reducció de jornada que afectarà tota la plantilla, tant conductors com personal d’oficina, en total 215 treballadors. Els empleats del Trambaix aniran a l’atur 15 dies aquest any, i els del Trambesòs, tres setmanes. L’empresa i els treballadors encara estan negociant aquesta mesura, que desconeixen com els afectarà al sou.

D’aquesta manera l’empesa espera estalviar més de mig milió d’euros, tal com li ho exigeix l’ATM. El Departament de Premsa de Tram afirma que en el reajust del servei del Trambesòs no s’han tingut en compte el frau i l’impagament que es produeixen en algunes zones, ja que si no s’haurien suprimit parades i això no s’ha fet. Per contra, afirmen que la partida en què no es retallarà ni un euro de pressupost és la de la seguretat i el control de les parades, per evitar que augmentin els incidents en algunes línies.