A la ronda de Dalt ja es pot circular amb completa normalitat. L'únic rastre que queda de les obres són els senyals de pintura i petites marques a l'asfalt. Aquí, s'ha millorat el paviment en algun tram. Però, el que ha comportat més afectacions al trànsit han estat els 52 sondejos que s'han fet per analitzar-ne el subsòl, la majoria dels quals, al carril central del costat Llobregat, però també a l'exterior de la via. Amb les dades obtingudes s'estudiaran possibles solucions per minimitzar l'impacte de la ronda als barris on passa. On continuen les obres és al pont de Sarajevo. Aquí els treballs de millora es desenvolupen de nit per afectar el mínim al trànsit. Les obres permetran millorar la connexió entre Trinitat Vella i Trinitat Nova, a la vegada, es prioritza els vianants, que tindran més espai, i també hi ha més vegetació a banda i banda del pont. Les obres es van iniciar a finals de juliol i encara queden unes setmanes perquè finalitzin. Tampoc no han finalitzat els treballs a la ronda del General Mitre. Els operaris continuen enfeinats i alguns carrils, tallats. En aquesta zona, s'està treballant per millorar la xarxa de subministrament elèctric de la ciutat i fer-la menys vulnerable a possibles fallades. Les obres, que en aquest tram obliguen a compartir el carril taxi i bus amb el vehicle privat, van començar el 3 d'agost.

Aprofitant la reducció del trànsit, l’Ajuntament ha posat en marxa aquest estiu una seixantena d’actuacions a la via pública, majoritàriament obres i pavimentacions que han afectat els principals accessos de la ciutat.

A la Gran Via, que aquest dilluns ja ha recuperat els tres carrils de circulació de la calçada central, s’ha asfaltat el carril bus en sentit sortida, entre la plaça d’Espanya i el carrer de la Química. Un altra artèria on també s’ha pavimentat aquest carril és a l’avinguda Diagonal, en el tram que va des del Palau Reial fins a la Facultat d’Empresarials, i que va reobrir el 9 d’agost.

Pel que fa a la ronda de Dalt, durant l’estiu s’han fet estudis geotècnics d’anàlisi del subsòl per conèixer quin impacte genera la via al seu entorn i plantejar millores. Concretament, entre la plaça d’Alfonso Comín i l’avinguda Meridiana s’han fet 52 sondejos, la majoria al carril central del costat Llobregat, però també a l’exterior de la via.

Les obres han acabat a la majoria de vies amb algunes excepcions, com la ronda del General Mitre, on s’està treballant per millorar a la xarxa de subministrament elèctric de la ciutat i fer-la menys vulnerable a possibles fallades. En aquest cas no s’han complert les previsions i els treballs, que van començar el 3 d’agost, obliguen encara a compartir el carril taxi i bus amb el vehicle privat.