A la cantonada de General Mitre amb Mandri els operaris de Red Eléctrica preparen el terreny per accedir als punts subterranis per on ha de passar el cablejat d'alta tensió. Això suposa ocupar la zona i tallar dos carrils de Mandri fins al dia 10. A banda d'aquestes restriccions també hi haurà un carril tallat a General Mitre entre el carrer del Camp i de la Ciutat de Balaguer, i la calçada del carrer de Puig-reig quedarà tancada. A partir del 5 de gener també es faran treballs aquí, al carrer de Ganduxer. Es tallaran dos carrils entre la via Augusta i el carrer de Raset fins diumenge. L'actuació és clau per finalitzar la connexió de les subestacions elèctriques de Collblanc i la Trinitat. La línia entrarà en funcionament aquest 2016 i ha de dotar la ciutat d'una malla elèctrica més resistent i amb alternatives davant de situacions de crisi. MANUEL VALDÉS, gerent adjunt d'Infraestructures i Coordinació Urbana "La vulnerabilitat de la xarxa es redueix perquè tenim més connexions. Si s'afecta una connexió, pot anar per les altres i així tindrem una major preparació per incidents com el que va esdevenir el 2007." El juliol d'aquell any, un incendi a la subestació de Maragall va mantenir el servei interromput al llarg de 56 hores i va afectar un total de 323.000 usuaris.
A la cantonada de General Mitre amb Mandri els operaris de Red Eléctrica preparaven aquest matí el terreny per accedir als punts subterranis per on ha de passar el cablejat d’alta tensió. Això ha implicat l’ocupació de la zona i el tall de dos carrils del carrer de Mandri des d’avui i fins al dia 10. A banda d’aquestes restriccions, quedarà sense servei un carril del tram de General Mitre entre el carrer del Camp i de la Ciutat de Balaguer, així com inutilitzada la calçada del carrer de Puig-reig.
A partir del 5 de gener també es faran treballs al carrer de Ganduxer. Es tallaran dos carrils entre la via Augusta i el carrer de Raset fins diumenge. L’actuació és clau per finalitzar la connexió de les subestacions elèctriques de Collblanc i la Trinitat. La línia entrarà en funcionament aquest 2016 i ha de dotar la ciutat d’una malla elèctrica més resistent i amb alternatives davant de situacions de crisi.
Segons ha confirmat Manuel Valdés, gerent adjunt d’Infraestructures i Coordinació Urbana, “la vulnerabilitat de la xarxa es redueix perquè tenim més connexions. Si una queda afectada, es disposa d’altres i això permet estar més preparats davant d’incidents com el de 2007”. El juliol d’aquell any, un incendi a la subestació de Maragall va mantenir el servei interromput al llarg de 56 hores i va afectar un total de 323.000 usuaris.