Res no atura l’escalada d’usuaris de l’Aerobús. De gener a juny, s’ha produït un augment de més d’un 4 % de passatgers que prefereixen arribar a l’aeroport amb aquest enllaç per carretera. La posada en marxa de l’L9 del metro, i que també arriba fins a l’aeroport, de moment no li treu quota de mercat. De fet, aquest 2016 manté la tendència i en continua el creixement sostingut dels últims anys.

L’Aerobús és el transport més utilitzat per anar fins a l’aeroport. Les dues línies que connecten el centre de Barcelona amb les terminals T1 i T2, en uns 35 minuts, han transportat el primer semestre d’aquest any més de 2.700.000 viatgers, que és un 4 % més que durant el mateix període de l’any passat.

La xifra d’usuaris ha augmentat progressivament, i en sis anys ha doblat el nombre de passatgers: ha passat dels tres als cinc milions i mig de l’any passat. A més, la tendència és que el servei es mantingui a l’alça. A la parada de la plaça de Catalunya hi ha un moviment constant d’usuaris que en destaquen la rapidesa amb què arriben fins a l’aeroport. De fet, per aquest motiu l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) preveu que al llarg de l’any que ve aquest servei s’allargui les 24 hores del dia.