“És bastant sorprenent, en arribar al control de seguretat no ens han deixat passar i ens ha dit que estava cancel·lat”

ha denunciat un client de Vueling que tenia el bitllet per a un vol a Londres. Critica que va fer el “check-in” per internet diumenge al migdia i que la companyia no el va advertir en cap moment que el seu vol estava afectat per la vaga al país veí. “Ens han ofert un vol per demà a la nit”, explica, però no els serveix perquè tenen una reunió de feina al migdia a la capital britànica. Per això, “ens hem buscat la vida” i hem comprat un vol via Bilbao, ha explicat.

L’aturada, del 6 al 10 de març, està convocada pels sindicats francesos de control UNSA-ICNA i es preveu que tingui incidència sobretot a l’espai aeri de les regions de Brest, Bordeus i Marsella. Per minimitzar les afectacions la Direcció General de l’Aviació Civil (DGAC) ha recomanat a les companyies que redueixin un 25 % els seus vols en aquestes zones. Pel que fa als vols amb destinació o sortida a la capital catalana Vueling n’ha cancel·lat 10 a Bordeus, Londres-Gatwick, París Orly i Amsterdam. Segons dades d’Aena, hi ha 67 vols programats a França.

Tot i aquesta afectació, de moment la situació a l’aeroport català és de tranquil·litat, no es registren retards i tampoc no hi ha aglomeracions a les finestretes de reclamació les companyies. Vueling ha posat a disposició dels clients aquest web des d’on es poden seguir les afectacions, vol a vol, i també ha facilitat informació dels procediments per canviar el vol o demanar el reemborsament del trajecte.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a