Tot i que aquest matí no s’han produït grans afectacions de trànsit (els problemes són més evidents a la tarda) sí que es nota com el trànsit ha augmentat als carrers que envolten aquesta zona pacificada. Els carrers de Pujades i de la Ciutat de Granada són els més afectats. En el cas de Pujades i del carrer d’Àvila, a banda d’haver d’absorbir més vehicles privats també ha d’assimilar la circulació de les línies d’autobusos urbans i interurbans que ara hi han traslladat les parades. A tot plegat s’hi suma la confusió entre alguns dels usuaris de les línies que descobreixen, amb sorpresa, aquest canvi o veuen com ara l’autobús els deixa més lluny d’on hi havia les parades abans.
Si bé aquest dimarts, a l’hora punta de la sortida d’oficines a dos quarts de set del vespre, la congestió era evident; també és cert que la sensació de col·lapse en relació amb dilluns ha estat menor. La majoria dels conductors que ahir van patir per moure’s per la zona en vehicle particular semblen haver après la lliçó, però n’hi ha d’altres que no han pogut evitar circular-hi. Hi ha veterans del barri, com una conductora d’autobús de la línia 92, que afirma que el trànsit “és caòtic”, i recorda que “és normal que això passi un divendres, però no un dimarts”. Altres usuaris coincideixen a dir que des de la posada en marxa de la superilla, el trànsit és més dens al perímetre. Una treballadora ha explicat al BTV Notícies que, en moto, ha trigat “tres quarts d’hora per anar d’una illa de cases a la Torre Agbar”, i un altre ha reconegut que s’ha “equivocat” de carrer; que “tant de bo no m’hagués equivocat, perquè això està fatal”. Un veí de la zona reconeixia, aturat amb la seva furgoneta de feina, que no ha vist mai “cap putada com aquesta. Visc aquí i tinc tres quilòmetres per fer voltes, i encara el que trigaré en arribar…”.