El tramvia que han pensat els tècnics té cinc parades, entre Francesc Macià i Glòries. N'hi haurà una cada 500 o 600 metres. Aproximadament es podrien situar a prop de Muntaner, una altra entre rambla de Catalunya i el passeig de Gràcia, una altra entre Bruc i Roger de Llúria, una altra entre passeig de Sant Joan i Roger de Flor i una darrera entre Sardenya i Marina. La condició indispensable d'aquestes parades és que tinguin una connexió propera de metro o de la línia barcelonina dels Ferrocarrils de la Generalitat. D'aquesta manera es vol facilitar la mobilitat dels ciutadans i la interconnexió amb la resta del transport públic. El que està menys clar són les unions del tramvia a les diferents places que hi ha en els 11 quilòmetres de la Diagonal. La que està dibuixada gairebé de forma definitiva és la de Francesc Macià: la unió serà pel cantó mar, per respectar el traçat actual del Trambaix. Probablement també sigui així al passeig de Sant Joan. El tramvia també haurà de sortejar els diferents monuments que hi ha, com el famós llapis a la confluència amb Còrsega, que es mantindrà intacte com la resta d'escultures que hi ha a la Diagonal.