El Parc Güell és una atracció turística de primer ordre però per arribar-hi en transport públic només existeixen dues opcions. Els autobusos 24 i 92 perquè el bus turístic deixa els visitants a la ronda del mig. Tot plegat genera aglomeracions importants a les parades que afecten el dia a dia dels veïns.

Després de la proposta de la regidor de Mobilitat, Mercedes Vidal, d’apropar l’oferta del transport turístic a les portes del Parc Güell per mirar de rebaixar l’afluència de turistes al transport públic, els veïns també han volgut dir-hi la seva. Segons la seva opinió el problema s’hauria de solucionar posant en marxa un servei específic de llançadores turístiques que connectin el centre amb el Parc Güell. Tot i tractar-se d’un servei més car que un bus de línia els veïns creuen que per comoditat molts turistes triaran aquesta opció.

Per a Promoció del Turisme Públic una bona opció seria reforçar les línies existents però únicament en les parades que registrin més aglomeracions, a l’estil del que es fa a Rodalies amb combois més concrets per a les destinacions més concorregudes. Una altra opció, segons PTP, seria aprofitar que l’entrada al Parc Güell és de pagament i oferir un servei de transport combinat amb aquesta entrada. Tot plegat s’hauria de pagar amb taxes turístiques. Per aquest PTP aposta per gravar més al turista, a l’arribada a l’aeroport o a la sortida d’un creuer per poder bastir una xarxa d’autobusos més efectiva per al Parc Güell.