El taxi és l'altre transport barceloní que ha treballat intensament tot el dia. Molts dels 70.000 congressites que assisteixen a l'esdeveniment han decidit agafar, aquesta tarda, un taxi per tornar a Barcelona i això ha generat una llarga cua d'espera. "Está bien organizado hemos esperado 15 ó 20 minutos. Hemos salido antes para evitar aglomeraciones." "Ayer pasé una hora y media en la cola y decidí salir antes." I és que ahir al vespre la demanda de taxis va superar les expectatives. Avui a més, l'hora de tancament del congrés coincideix amb la celebració del partit de futbol entre el Barça i el Reial Madrid, per això a partir del migdia molts congressistes han anat abandonant la Fira Gran Via 2. Per no repetir les llargues cues que es van generar ahir a la sortida del recinte, s'ha permès als 2.000 taxis que avui tenien descans obligatori que treballin, si ho volen, entre les sis i les nou del vespre. Una decisió de l'Institut Metropolità del Taxi que no ha acabat d'agradar al sector. Tot i aquest canvi, el sector del taxi ha coincidit que l'organització, avui ha millorat significativament. Tot i que alguns han aprofitat l'ocasió per oferir el servei de conductor, encara que sense llicència, la majoria de congressistes han preferit esperar.

Així, els taxistes que aquest dimarts estaven de festa pel seu número de llicència, han pogut treballar entre les sis i les nou del vespre. L’Institut Metropolità del Taxi ha explicat que la mesura pretenia reduir el temps d’espera dels congressistes i atendre els ciutadans i visitants que s’han desplaçat fins al Camp Nou. L’autorització per a les llicències que fan festa els dimarts -les acabades en 3 i 4-, s’ha aplicat a la sortida de Fira de Barcelona i al Camp Nou, però no a la graella de taxis de l’aeroport de Barcelona.