El Futbol Club Barcelona està a punt d’inaugurar una oficina comercial a la zona on hi havia la pista de gel que tenia l’entitat. El club pretén potenciar amb aquesta oficina tota la comercialització dels productes del Barça Hospitality. Un espai en què la realitat virtual permetrà veure com seran els espais que s’ofereixen.

Oficina per comercialitzar el Barça Hospitality

El Barça obrirà aquest dimecres, 8 de maig, una oficina per comercialitzar tots els temes vinculats amb el Barça Hospitality. El club ha donat a conèixer les característiques de l’oficina, que ocupa uns 1.000 m² i a la qual s’accedirà per les oficines corporatives del club. L’entitat vol que sigui un espai referent dins del sector, on la realitat virtual, els hologrames i les tecnologies donaran una visió als visitants de com seran els nous seients i llotges vip del futur Camp Nou.

Bon ritme de la venda dels productes Hospitality

L’entitat blaugrana ja va comunicar fa uns dies del bon ritme de venda dels productes Barça Hospitality per al futur Camp Nou. Un 90 % de les llotges suites i boxes vip ja s’han adjudicat, uns espais que tindran més qualitat i que triplicaran l’oferta actual amb què està previst que es generin, conjuntament amb els nous acords de patrocini, al voltant dels 120 milions d’euros d’ingressos anuals.

L’interior del nou estadi

El compte de la xarxa X CampNou Updates Live ha publicat una imatge virtual de l’esquelet del Camp Nou en què es poden veure unes peces que decoraran els passadissos i els accessos a la graderia amb els colors blaugrana.

Interior del Camp Nou virtual