El Barça campió de Lliga
@FCBarcelona

El Barça és el club que més ingressos va obtenir per l’explotació de continguts audiovisuals la temporada 2018-2019. El club blaugrana, segons dades de la Lliga, va sumar un total de 166,5 milions d’euros, dels quals 11,7 s’han de retallar per obligacions. El podi el completen el Real Madrid, amb 155,3 milions i 10,9 menys per obligacions, i l’Atlètic de Madrid, que s’ha adjudicat la tercera plaça amb 119,2 milions d’euros, dels quals ha de restar 8,3 per obligacions.

Pel que fa a l’Espanyol, el club blanc-i-blau és onzè al rànquing amb 58,3 milions d’euros, dels quals ha de restar 4,1. Segons ha informat la Lliga, els ingressos obtinguts sorgeixen de l’explotació i comercialització conjunta dels drets audiovisuals del Campionat Nacional de Lliga (Liga Santander i Liga Smartbank) i també de la Copa del Rei. En funció de la classificació, el club obté una bonificació econòmica o una altra.

La llista sencera

@Laliga