Assemblea socis compromisaris

L’Assemblea de Socis Compromissaris del FC Barcelona ha ratificat l’acord al qual va arribar la Junta Directiva del club amb Spotify. Per tant, l’empresa sueca de reproducció de música en “streaming” patrocinarà el Barça les properes cinc temporades. El nom de la plataforma d’àudio en “streaming” lluirà a la part davantera de les samarretes de partit i d’entrenament dels primers equips masculí i femení i, a més, també es convertirà en el “title partner” de l’estadi, la qual cosa vol dir que passarà a anomenar-se Spotify Camp Nou.

Els socis compromissaris —en total tenien dret a vot 4.478— han donat suport a l’acord de patrocini. El resultat de la votació ha estat el següent: 625 vots a favor, 49 en contra i 27 en blanc. Això representa que el 69 % dels socis compromissaris que han votat aquest acord ho han fet de manera favorable.

L’assemblea, que s’ha celebrat de manera telemàtica, la primera de la història del club amb aquesta fórmula, ha donat el vistiplau a l’acord conscient de la injecció econòmica que significa per al club. Això sí, els compromissaris no han disposat de les xifres exactes del patrocini, ja que en el text del conveni entre el Barça i Spotify hi ha una clàusula de confidencialitat.