El 1969, el Daniel Pérez (pare) va obrir aquesta cansaladeria al Mercat de la Vall d’Hebron, tot un referent que va traspassar les fronteres del barri amb tres botigues i 15 dependents, amb la qualitat i el bon servei com a bandera.
El 2003, el seu fill Daniel Pérez va agafar les regnes del negoci per un greu problema de salut del pare i ha sabut mantenir-ne el nivell a còpia d’hores i la recerca constant de nou productes elaborats. La innovació és de fet una de les línies del negoci. El Daniel explica que la gent demana novetats i per això està molt atent a propostes com una de les darreres incorporacions, el llom curat de gall dindi, “gustós i amb uns índexs de greix molt baixos” apunta.
El porc, un producte popular
Després d’uns anys en què el porc havia estat foragitat de la dieta diària, ara és una carn que torna ser apreciada pel consumidor, amb clàssics que tenen molta sortida com el llom de dos colors. Amb tot, la carn fresca ha perdut volum de venda davant propostes preparades i llestes per consumir. Ara tenen molt més gènere (al voltant de les 900 referències). El futur és la qualitat i l’especialització i “l’ajuda a un comerç tradicional que necessita el suport de l’Administració perquè no desaparegui”.
Al programa ‘El matí de Barcelona’ hem entrevistat el Daniel Pérez. Pots escoltar la conversa aquí: