Es coneix com a Rambla Map i vol ajudar els visitants a moure's com peix a l'aigua pel Mercat de la Boqueria, el palau de la Virreina o els restaurants i botigues del passeig, però també a descobrir els racons més amagats. ARNAU FIGUEROLA, fundador de Totts.org "Hi ha llocs que ofereixen uns serveis molt bons però s'han de conèixer. Volem un tipus de Rambla que tingui, que ja hi és, elements dignes de la Rambla." El plànol l'ha dissenyat l'estudi Totts.org i està al carrer des del març. Té una tirada de 100.000 exemplars i cada quatre mesos s'en farà una nova edició revisada. DAFNIS CASADO, fundador de Totts.org "En julio incorporaremos nuevas, lo que llamamos, esencias de la Rambla, detalles de locales o sitios atípicos." Sovint són els mateixos turistes que volten per la Rambla que a l'hora de dinar o comprar s'allunyen del passeig perquè consideren que no té la qualitat que busquen quan viatgen. REBECCA FRANCES "Busquem llocs que estiguin bé, però que siguin autèntics, i a la Rambla és difícil. Volem menjar allà on menja la gent d'aquí." Per això, el plànol, que és gratuït i es finança exclusivament amb anuncis de comerços de la zona, neix amb l'objectiu de revitalitzar i dignificar el comerç d'aquesta àrea. CRISTINA MAJÓ, directora de l'Hotel D.O. "Per nosaltres és molt important que el client que es passeja per aquí torni amb una satisfacció dels llocs on ha estat. Per tant, considerem molt important que hi hagi certs requisits i cert nivell que s'hagi de mantenir perquè el nostre turista mereix rebre qualitat." El mapa busca aquest equilibri, entre els establiments de qualitat, els punts d'interès turístic i, aviat, espais inèdits per a molts barcelonins.

El Rambla Map, com es coneix el plànol, és gratuït i es finança exclusivament amb anuncis de comerços de la zona. L’associació va encarregar aquest projecte a l’estudi de disseny Totts.org amb la finalitat de revitalitzar i dignificar el comerç del passeig.  La primera edició va sortir al carrer al març, amb una tirada de 100.000 exemplars, que es distribuixen entre els comerços i punts turístics de la Rambla. A més, és quadrimestral: cada quatre mesos se’n revisarà l’edició, els anunciants i s’aniran incorporant nous apartats.

En la cara principal del mapa hi ha el plànol de la Rambla, una selecció de sis punts turístics del passeig (la Font de Canaletes, Palau de la Virreina, la Boqueria, el mosaic de Joan Miró, el Gran Teatre del Liceu i el Palau Güell) i els anunciants, qua actualment en són 24. Al revés del mapa, hi ha dos plànols més, un de tota la ciutat i un del metro.

Els dissenyadors Arnau Figuerola i Dafnis Casado han inclòs en aquesta edició un concurs a través d’Instagram per donar a conèixer el mapa. El concurs convida a publicar-hi fotos de l’arquitectura de la Rambla amb l’etiqueta #Instarambla, i en cada nova edició es canviarà la temàtica del concurs.